Biada finansowe Is Me

Najlepiej, co jest niezbedne w nie wszystkich wyjsc do wierzycieli. Niestety, wiekszosc z nas wie, iz jest jednym z naszych lepszych marzenia. Czasami znajdujemy wszystkie nasze marzenia calkowicie zrujnowanych. Chcesz byc przygotowany?

Dawno, dawno temu, zylem idealnym zyciu. Mialem doskonala prace platnicza. Który musial martwic sie o finanse lub budzetów? Ha! Nie mnie. W rzeczywistosci, nigdy mnie nie wiele uwagi poswiecila tagów cen. Po prostu wiedzialem, chcialem, wiec go kupilem. Mialem< pieniadze w banku, ladny samochód i puchnac wygodny domek.

, Ale w mgnieniu oka, moje zycie sen zmienil sie w koszmar i byla zupelnie nieprzygotowana. To bylo bardzo przerazajace i zastraszenia, aby zdac sobie sprawe musialem zrobic cos drastycznego. W zwiazku z tym musialem nauczyc, szybko i w pospiechu, jak zmniejszyc swoje dlugi i budzetu pieniadze i bede doslownie na ulicy.

Klopoty zdrowotne zmusily mnie do rezygnacji z moich cudownych miejsc pracy i co luksusem, na który poszedl z nim. Moje oszczednosci stopniala i poszedlem z bogactwa do wysmarowanej szmaty szybciej niz blyskawica. Szkoda tego wszystkiego, co moja rodzina i przyjaciele pomyslec? Oj biedny mnie. Co ja nigdy nie zasluzylam? Tak jest nie fair!

Okazuje sie, ze jestem gorszy moim wrogiem. Moja rodzina nadal kocha i wspiera mnie i moich znajomych nadal sa moimi przyjaciólmi. Jak tylko zatrzymal dla siebie zal, sam zrezygnowalem z faktu, ze jest to sposób, w jaki mial byc, nic na swiecie sie dzieje to zmienic i lepiej nauczyc sie z tym zyc. Nie zrozum mnie zle, jednak jest dosc chwile, aby do tego punktu, ale chodzi o to, ze jestem tam i nie spasc z powierzchni ziemi. I nadal cieszyc sie zyciem, moje choroby nie jest terminal, jestem na cerowac budzetu ol. Narzekac, narzekac.

Brzmi znajomo? Zobaczyc moich znajomych, nie jestes sam. Mam nadzieje, ze bedzie pogodzic sie z faktem, wczesniej niz ja, masz absolutnie nic sie wstydzic. Wiele, wiele rodzin znajdujacych sie w tej samej lodzi. Wiec chodz, umiescic na swojej kamizelki ratunkowe i niech wiersz, wiersz, wiersz!

Jesli straciles prace nie jest, oczywiscie, bezrobocie. Oraz, w zaleznosci od okolicznosci, sa agencje panstwowe i powiatu, które oferuja dodatkowe korzysci, zwlaszcza jesli maja dzieci. Korzystne byloby, aby zbadac mozliwosci. Mozesz kwalifikowac sie do pomocy, takich jak: lokalizowanie pracy, czasowej pomocy finansowej, opieki zdrowotnej, kartki zywnosciowe, banki odziez, schronienie i transportu.

Byc moze juz wydawac wiecej niz to zrobic i znajdziesz sie w trudnej sytuacji finansowej. Chcialbym podzielic sie z wami tylko niektóre ze sposobów moze byc w stanie osiagnac pewne stabilnosci finansowej.

Oczywiscie, trzeba stworzyc plan wydatków budzetu lub. Ale w tym momencie bedzie zadnej wartosci, jesli okradanie Peter Paul zaplacic.

Przede wszystkim trzeba zmniejszyc zadluzenie i okreslenia sposobów na zaoszczedzenie pieniedzy. Kiedy juz dostal sie inline kosztów, a nastepnie trwalego rozwoju budzetu. Musisz trzymac sie dyscypliny go lub znajda sie bez tego kamizelka i nie lódz sie wiersz, wiersz, wiersz.

Musisz zrobic dwie rzeczy. Znajdz troche gotówki i zredukowac swoje dlugi. Oto kilka wskazówek, które pomoga Ci osiagnac oba. W tym samym czasie, bedzie ustawienie podstawy dla nowego budzetu.

Sposobów uzyskania srodków pienieznych:

o Czy garaz lub sprzedazy stoczni. Bylem zdumiony kwote wyciagnalem w.

o Mozna spojrzec na druga prace. Wiem, wiem. Co yukky pomysl. Ale patrz na jasna strone, to po prostu az kryzys sie skonczy.

o Sprzedam: dodatkowe samochodu.

Sposobów na zmniejszenie kosztów:

o Refinance domu w wolniejszym tempie w celu zmniejszenia platnosci hipotecznych. Ale zrób to teraz, poniewaz slowo na ulicy jest to, ze Fed bedzie wzrost stóp procentowych jeszcze raz!

Zwiekszenie o odliczeniami ubezpieczen. Nastepnie poszukiwanie lepszych stawek dla wlascicieli domów, auto, ubezpieczenia na zycie i zdrowie.

Zatrzymaj sie o jedzenie i przygotowac kolacje w domu.

o rozpoczeciu przyjmowania lunch do pracy, zamiast go kupic.

o Sklep spozywczy z listy i trzymac sie go. Dodac do listy za pomoca ulotki spozywczego i przygotowywanie posilków w oparciu o specjalne. Skorzystaj z kupic, dostajesz jeden bezplatne oferty. Byc sumienny i nie kupic to, czego naprawde nie potrzebuje. Wykorzystania kuponów - wiekszosc sklepów oferuje podwójna wartosc. Zl marki sklepu. Hej, nie potrzasac glowa. I w ten sposób zaoszczedzic wiele! Jesli ja kiedys ksiezniczka troche, mozna to zrobic tak mozesz.

o Anuluj czlonkostwa i prenumeraty czasopism. Zamiast isc na silownie, na spacer, cwiczenia w domu. Take wycieczki do miejscowej bibliotece dla czasopism, gazet i ksiazek.

o domu Zostan zamiast sie dla rozrywki. Zwijaja sie z ksiazka z biblioteki i wypozyczac filmy zamiast wychodzic do kina. Take wycieczki do lokalnych muzeów i atrakcji wolny.

o Anuluj, ze telefon komórkowy lub zmniejszyc swoje miesieczne rachunku poprzez obnizenie szczyt minut minimum godzine i uzywac telefonu komórkowego w sytuacjach awaryjnych.

o Zostan zrób to yourselfer. Zrobic wlasna naprawy domu i zmienic swój oleju w pojazdach. Wizyta w miejscowej bibliotece dla "jak" ksiazki.

o Spójrz na swoje narzedzia. Czy masz jakies przecieki wody? Obnizyc o kilka stopni termostat i zapytac, jesli firma elektryczna i gaz plan budzetu.

o Sklep w sprzedazy garazu, ekonomia sklepy, pchle targi i przejdz na ogloszenia drobne.

Sklep o dolara w sklepie produktów do czyszczenia, wyroby z papieru i przybory toaletowe. Oh teraz, teraz byc mily ... moje naczynia i ubrania nie widza róznicy i zeby i siersc nie staly sie jeszcze.

Jest tak wiele innych sposobów, aby zmniejszyc koszty. Po prostu skorzystac z rozsadku.

Wiekszosc czasu problemy finansowe pochodza z naszego trybu zycia. Zanim kupisz cos, zadaj sobie pytanie, jesli naprawde potrzebujesz.

Ustalic realistyczny budzet i zrobic te poswiecenia zycia w swoje granice. Do mnie, spokój umyslu koszty o wiele mniej niz nowy samochód Marze przypisana. Kto wie, moze jutro spotkam pana Pan prawo lub w dól w prawo Filthy Rich * wink *

No comments:

Post a Comment