To prawdopodobni
posrednictwo Aircraft w odróznieniu od obrotu nieruchomosciami, nie jest regulowany. Oznacza to, ze trzeba byc bardzo ostroznym, poniewaz nawet jesli istnieje wiele posredników naprawde dobre okolice, mozesz po prostu skonczyc prowadzenia dzialalnosci gospodarczej z tymi, którzy nie sa. Osób zaangazowanych w posrednictwo statków powietrznych, bez niezbednej wiedzy z biznesu po prostu koszt pieniadza i daje kosztowne doswiadczenia do czynienia.
Oczywiscie, zawsze jest mozliwosc sprzedazy samolotów siebie. Ale jesli jestes dosc bogaty, aby byc w posiadaniu jednej, to prawdopodobnie nie maja luksusu rozgladac sie za potencjalnymi nabywcami. Mozesz byc w stanie do kieszeni wszystkie pieniadze z jego sprzedazy, ale mozesz byc tracac wiele wiecej wydurniac z dzialajaca w czasie wlasnej firmy maklerskiej samolotu.
Samoloty firmy brokerskie sa brokerzy i dealerzy samolotów w tym samym czasie. I co ich róznica? Brokerzy sa te osoby, które przynosza sprzedajacego i kupujacego oraz za posrednictwem komisji i zysku po sprzedazy jest zamkniety. Dystrybutorów jest prawie zawsze sam posrednik. Kupuje statków powietrznych w okolo 10-15% mniej niz sprzedawca sprzedaje go. Niektórzy dealerzy przyjmuja handlu-in w ramach ich systemu gospodarczego.
Dobrym sposobem na "zbywania" tego samolotu bedzie przez firmy brokerskie samolotu. Jednakze, poniewaz nie ma przepisów, które kontroluja dzialalnosc maklerska samolotów, najlepiej spedzac czas w wyborze najbardziej wiarygodne firmy. Dobre moze dac Ci najlepsza oferte i moze zagwarantowac nabywcy sprawiedliwego traktowania, jak równiez. Jesli musisz podjac decyzje w sprawie prowadzenia dzialalnosci gospodarczej z posrednika, nigdy nie powierzy swój majatek do kogos, kto zdaje sie nie wie zbyt wiele o samolotach i calej dzialalnosci maklerskiej samolotów w ogóle. Mógl to byc lekcje z samolotu i pozwoli skonczyc z niepotrzebnych wydatków.
No comments:
Post a Comment