Do 5 sposobów dwu-i trzyosobowe Twoje zyski swojej firmy

Piec sposobów na zwiekszenie efektywnosci prowadzonej dzialalnosci gospodarczej i jej brzegów jest prawdopodobnie jednym z najbardziej pomijane obszary na budowanie i utrzymywanie przynoszacej zyski dzialalnosci. Jeszcze, ma wiec duzy potencjal pozytywny wplyw na dolnej linii.

Stopien 1: Control lub zmniejszyc wydatki

Uchwycenie, gdzie pieniadze sie dzieje jest krytyczna. Wiekszosc firm ma niesamowita ilosc odpadów, nie tylko w rzeczywista strate pieniedzy, ale w kapital ludzki - straty lu
Jeden z najwiekszych wasters pieniadze w dziedzinie reklamy i marketingu. Staranne badania reklamy i promocje powinny byc prowadzone w malych biegnie przed "rozwijaja sie" na cala liste lub na rynek. reklamy bezposredniej reakcji z kuszace i atrakcyjne oferty powinny zawsze byc uzywany zamiast tradycyjnych graficzne lub instytucjonalnych.

Jesli wziac pod uwage jak bardzo "koszty" do zwrócenia sie do dolara o rzeczywiste zyski, a nastepnie sprawdzic, jak latwo jest wydac te pieniadze, a nie uzyskac wynik dodatni, nie trudno zrozumiec, dlaczego tak wiele firm w trudnej sytuacji, wykazujac dodatnie saldo na koniec roku.

Krok 2: Zwiekszenie marzy zysku

Marze zysku to róznica miedzy tym, co produktu i uslug oferowanych kosztów mozna dokonac, produkcji, zakupu lub nabycia, co w porównaniu do go sprzedac, a po odliczeniu sprzedazy, przetwarzania, ich realizacji oraz koszty dostawy. Wiecej kroki tam w procesie produkcji lub nabycia z dostawa, wiecej miejsca na nadmiar jest wlec sie w koszty, a nizsze marze beda.

Nalezy starac sie do monitorowania, kontroli i ciac koszty w miare mozliwosci. Pamietaj, prosty dwóch dolarów oszczednosci na dwadziescia dolarów produkt mozna dodac do 20 procent wiecej zysku dla firmy.

Krok 3: Tworzenie koncepcji Teamwork

Nie mozna sobie pozwolic na uruchamianie dzialalnosci gospodarczej z "super-gwiazda" mentalnosci. Tak jak w kazdym sporcie zespolu, byc naprawde skuteczne, potrzeba calego zespolu, aby przedsiebiorstwo prowadzone sprawnie i wydajnie. Chcesz wiedziec, jak zrobic firma lepiej odpowiadac na potrzeby klientów? Zorganizowanie spotkania zespolu. Zapros inne osoby z kazdego wydzialu - sprzedaz, produkcja, ksiegowosc, samorealizacji, stanie, nawet sprzatania.

Czy "burza mózgów" i co sie pomysl dostepny w tabeli. Nie nalezy osadzac. Zdobadz je wszystkie. Nastepnie przejsc kazdy pomysl i dyskutowac w jaki sposób moze byc wykorzystane do pelniejszego zaspokojenia potrzeb swoich klientów. Czasami najlepsze pomysly pochodza z tych, która najmniej spodziewac.

Krok 4: Zarzadzanie czas pracy,

Kazda osoba na ziemi ma dokladnie taka sama liczbe godzin, minuty i sekundy w dzien - na co dzien. Nikt nie ma przewage na tym obszarze. To prawda ze wszyscy mamy rózne zadania, zadania, priorytety i zadania, a te wszystkie wymagaja róznej ilosci czasu, ale mozna znacznie zwiekszyc, jesli dostepny czas podsumowania, gdzie jestes, co masz na spedzenia czasu , a nastepnie skutecznie stosowac zasade delegacji.

Poprzez skoncentrowanie sie na najistotniejszych sprawach, lub, ze tylko mozesz zrobic, a nastepnie przekazanie do mniej waznych zadan najnizszy poziom kompetencji osoby, które moga obslugiwac je, bedziesz mial wiecej czasu na skupienie sie na waznych priorytetów - rzeczy, które moga Ci pieniadze.

Krok 5. Zwiekszenie personelu w wiedze i kompetencje

Ile razy mozna nazwac biznesowym i zadal pytanie, tylko do osoby, na drugim koncu aktu telefon jak nie mieli pojecia o tym, co mówisz o lub gdzie mozna otrzymac odpowiedz? Zdarza sie caly czas. Niestety, w dzisiejszych prawo pracy jest znacznie trudniejsze, aby pozbyc sie niekompetentnych, niegrzeczne lub uncaring pracowników bez obawy o pozwy sadowe lub kilka innych problemów.

Wiedzac, jak zatrudnic odpowiednich pracowników jest coraz bardziej krytyczne, jak równiez w jaki sposób sa one przeszkolone do obslugi róznych sytuacjach, które pojawia sie w Twojej firmie. Jest to zaskakujace, jak niewiele przedsiebiorstw regularnie co wydaje sie staroswiecki spotkan personelu lub pracownika. I dla tych, którzy, w wiekszosci ze swoich posiedzen do czynienia z obowiazków administracyjnych, i "biernej" w swoim podejsciu.

Zmieniajac ostrosci i prowadzenia "aktywnej spotkan, w jaki sposób radzic sobie z pewnymi sytuacjami, sprzedawac skuteczniej i odsetek wykazac w swoich klientów, i tak dalej, nie tylko poprawe morale wizerunek firmy, ale bedzie równiez przyczynia sie do swojej rentownosci.

Copyright © 2007, wszelkie prawa zastrzezone

No comments:

Post a Comment